Неділя, 09.02.2025, 00:09
Вітаю Вас Гості | RSS

Розділи
Стебник [94]
Новини Стебника
Новини інтернетвидань [378]
Єпархіальний музей [21]
Слово Боже [42]
Форма входу
Календар новин
«  Січень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Друзі сайту
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

В онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2010 » Січень » 20
"Маємо претензії до Бога, що не дає нам України.
Маємо претензії до ворогів, що гарбали від нас, скільки могли.
Маємо претензії до світу, що нас не оборонив і не боронить.
Не маємо претензій тільки до себе”.

 Роман Купчинський
Покупець, який бажає придбати якісний товар, як правило, прискіпливо вивчає маркування продукції (хто виробник, яка дата виготовлення і термін зберігання, чи не забагато небезпечних для здоров’я емульгаторів у м’ясомолочних і хлібобулочних виробах, чи не є генномодифікованими овочі й фрукти тощо). Все логічно. Споживач турбується про власне здоров’я. Спрацьовує здоровий глузд. Спрацьовує прагматичне, раціональне мислення і у покупця на ринку, де частенько продавці й перекупники полюбляють розхвалювати свій товар, якому далеко не завжди притаманна висока якість.

Переглядів: 1357 | Дата: 19.01.2010 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0)